New Blood from the Forearms of Peaceville

Forskellige kunstnere: Fire numre der stritter i fire retninger.

Single udsendt for at promovere fire bands og fire selskaber under The Peaceville Group.

De fire band er: Global Genocide Forget Heaven der spiller dyster, industriel, elektronisk musik, Pitch Shifter der spiller industriel rock, Darkthrone der dengang spillede death metal og Amnesia der spillede thrash metal indtil de gik i opløsning.

Da de fire Peaceville-selskaber havde forskellige profiler, stikker musikken af i ret forskellige regninger. Det gør ikke de enkelte numre dårlige, men den røde tård er klippe i fire stykker, som efterfølgende er blev farvet i forskellige farver.

Forskellige kunstnere
vinyl: New Blood from the Forearms of Peaceville. The Peaceville Group / Deaf Records / Dreamtime recording / Major Records / Peaceville Records, 1990 (1990). VILE 1 / KTB 1 / DEAF ! / WADES 1.

Side A

• Global Genocide Forget Heaven (G.G.F.H.): Eclipse
  • Pitch Shifter: Gravid Rage

Side B

• Darkthrone: Nor The Silent Whispers
  • Amnesia: Unknown Entity (Edited Version)

Discogs: New Blood From The Forearms Of Peaceville

Publiceret på sh site 04.09. 2022.