To My Melting Love

Sune Køter: Kærlighedserklæring på vinyl – med saxofon.

Det er noget af et stund, at erklære sin kærlighed med en vinyl-single. Det er hvad Sune Køter gjorde med “To My Melting Love”. Som der står på bagsiden af omslaget: “Composed, arranged and produced to Sara Koppel by Sune Køter”.

Vi andre, der ikke lige kan skrive vores egen kærlighedssang og udgive den på vinyl, kan glæde os over at Sune Køter har gjort arbejde, Vi kan så nyde “To My Melting Love” sammen med vor udkårne.

B-sidenummeret “Utopia” Findes i en anden, lidt langsommere, version på albummet “Sune “Køter” Kølster & The Rock History” (2016).
Presning nummer 50 af 200. Rød vinyl.

Køter, Sune
vinyl: To my melting love. Melting Love Records, 2010 (2010). MLR 003.
Producer: Sune “Køter” Kølster.
Benjamin Koppel, saxofon. Anders Koppel, keyboard, Marie Carmen Koppel, kor. Molly Kvist Koppel, kor. Esben Kølster, bas. Sune “Køter” Kølster, vokal, guitar, trommer.

Side A

• Melt Down